marți, 6 octombrie 2009

Prietenia in ajutor


Am incercat sa ma analizez in ultimul timp putin, privind de pe margine actiunile pe care le intreprind si modul cum rezolv, abordez problemele personale sau ale cunoscutilor.

Este chiar interesant cand te poti distanta putin de gandurile tale si reusesti sa te vezi de la distanta, incepi sa observi micile lucruri, pe care nu le bagai in seama sau nu realizezi ca le faci, nu neaparat lucruri rele, ci pur si simplu lucrurile cu putina importanta.

Prietenii i-am tratat mereu cu o oarece egalitate, printre prioritatile mele si modul in care am administrat problema aceasta vad ca mi-a adus multe impliniri si oameni aproape.

Mi-am facut si un mic sistem, de a putea deosebi oamenii ce nu apreciaza pe cei din jur, functie de cum se comporta cu prietenii si ce importanta le dau. Ati ramane surprinsi daca incercati la randul vostru, ce descoperiti.

Prietenia totusi este mai mult decat a ajuta pe cineva la nevoie, o gasesti in vorba buna adusa la suparare, in sfatul prietenesc de a ocoli o decizie gresita, in invitatia la o bere in oras cand plictiseala te copleseste de iti vine sa te urci pe pereti. Acolo vad eu prietenie si ajutor, cu toate partile lor, mici, mari, implicatii si sentimentalisme. Sa fim prieteni mereu...

Niciun comentariu: