marți, 6 octombrie 2009

Gandurile mele ma poarta astazi spre o opera literara numita Alchimia sau Cautarea Perfectiunii de Omraam Mikhael Aivanhov

In ziua aceasta de miercuri, gandurile adunate au inceput sa de-a navala, mai ales ca am avut totusi si imboldurile discutiilor interminabile parca, cu amice si amici. Cu precizarea asta, purced mai departe si imi incep monologul.

“Cu cat dusmanul din voi este mai puternic, cu atat aceasta dovedeste ca forta voastra este mai mare... acesta este modul in care trebuie sa ganditi” este ce m-a determinat sa privesc mai atent randurile si sa incerc sa prind cat mai multe intelesuri si subintelesuri.

Stateam ieri intr-un colt al mesei, cocotat pe un scaun gandindu-ma la modul cum a trecut timpul, la modul cum pe panza vietii s-a inceput a se pregati tabloul vietii mele.

Prima atingere de pensula a dat startul, o forma bruta cu contururi grosolane, iesind la iveala ceea ce se va numi frageda pruncie.

Insa pictorul nu se opreste aici, incepe sa rotunjeasca formele, sa ii vina idei noi, copilul incepe sa creasca. Detaliile figurii dau maturitate, fundalul tabloului inspira trasaturile morale si in stilul acesta pictura se termina, cu toata daruinta si inspiratia creatorului, spre lucrarea finala pe care o reprezint.

Cum ma gandesc la ceea ce am devenit, inspiratia imi spune ca drumul ce mi se aseaza in fata este unul lin si trebuie doar sa am grija sa stau pe el.

Alchimia din toata aceasta poveste o vad prin evolutia mea.. schimbarea din copil in adult, din minte frageda in o gandire profunda, transformarea din obisnuit in pretios.

Nu ajunge insa de multe ori sa te transformi in piatra nestemata pentru tine si ceilalti si atunci cauti sa fi peste asteptarile tale, sa cauti perfectiunea.

Cautand totusi, rezultatul de multe ori se va afla a fi ca perfectiunea nu aduce fericire ci doar o o viziune efemera, in zare. Fericirea o poti gasi in naturaletea ta, mi s-a demonstrat de atatea ori incat nu mai incape indoiala in cele spuse. Fiti voi insiva, pentru a va putea exprima adevaratele sentimente si trairi.

Niciun comentariu: